Sådan oprettes flere afsendere i Simply CRM

Multiple SMTP- appen i Simply CRM giver dig mulighed for at tilføje flere SMTP-servere til din Simply-forekomst. Ved at konfigurere flere SMTP-servere giver denne udvidelse dig mulighed for at tilpasse dine meddelelser og kommunikere med dine kontakter ved hjælp af en række e-mail-konti.

På denne måde kan du adskille dine marketing- og salgsmeddelelser fra support-e-mails eller tillade dine medarbejdere at sende e-mails fra deres personlige firmakonti. Takket være flere SMTP vil hver bruger i din forekomst af Simply CRM kunne tilføje deres egen brugerdefinerede e-mail-adresse og sende e-mails direkte fra Simply CRM .

Imidlertid hjælper flere SMTP ikke kun dig med at organisere din messaging bedre, de giver dig mulighed for at indsamle mere præcise data til dine marketingkampagner.

Derudover kan brugen af flere e-mail-adresser reducere risikoen for, at din besked ender i brugerens spam-mappe, hvilket hjælper med at øge dine åbne priser.

Sådan opsættes appen til flere afsendere

For at oprette flere afsendere skal du først aktivere applikationen fra App Store. For at gøre det skal du gå til Indstillinger > Appadministration > App .

Søg derefter efter Multiple SMTP- appen i butikken.

Når du har fundet flere SMTP , skal du trykke på knappen Aktivér for at tænde appen.

Appen bliver øjeblikkeligt tilgængelig for dig, og du skal modtage følgende meddelelse og informere dig om appens status i øverste højre hjørne.

Nu kan du finde muligheden Flere afsendere under Andre indstillinger .

Når du åbner appen, skal du se hjemmesiden for flere afsendere med knappen Tilføj ny i øverste højre hjørne. Tryk på denne knap for at tilføje dine e-mail-adresser til Simply CRM .

Før du begynder at tilføje dine e-mail-adresser, skal du dog sørge for at de er konfigureret til at give Simply CRM at oprette forbindelse til dem.

Afhængigt af din foretrukne e-mail-udbyder, skal du kontrollere følgende supportartikler:

Hver artikel vil guide dig gennem hele opsætningen og forklare, hvordan du håndterer eventuelle fejl, du måtte få, når du tilføjer din e-mail-adresse til flere afsendere i Simply CRM .

Når du konfigurerer dine e-mail-konti og føjer dem til appen Multiple Senders , kan du vælge din foretrukne e-mail-adresse for hver e-mail, du sender.

Hvis du vil sende en individuel e-mail til en kontakt, kan du åbne Mail Manager- appen ved at trykke på mailikonet i øverste højre hjørne.

Tryk derefter på knappen Skriv i øverste venstre hjørne af Mail Manager- appen.

I den resulterende mail-pop-up skal du trykke på knappen Udgående server og vælge det foretrukne e-mail-brugernavn, som du konfigurerede i appen Multiple Senders .

Vigtigt: For at sende e-mails fra Simply CRM skal du først installere Mail Manager-appen og konfigurere din indbakke. Hvis du er i tvivl om, hvordan du gør det, skal du se vores dybdegående vejledning om opsætning af Mail Manager .

Opdateret den 18/11/2020

Var denne artikel til hjælp?

Relaterede Artikler