Sådan aktiverer du apps i Simply CRM

Simply CRM har en indbygget App Store , som giver dig mulighed for at tilpasse din instans ved at aktivere eller deaktivere forskellige applikationer i systemet.

Sådan får du adgang til Simply App Store

For at få adgang til Simply App Store skal du klikke på profilrullemenuen i øverste højre hjørne og vælge Indstillinger .

Indstillinger i <span class='notranslate'>Simply CRM</span> for Time Tracker

På siden Indstillinger skal du klikke på fanen Appadministration og åbne Apps .

Apps under App Management i Simply

App Store præsenterer dig for en række moduler, som du kan aktivere på din instans. Gennemse apps, eller brug søgelinjen øverst til hurtigt at finde de ønskede apps.

Sådan aktiverer du en ny app

Når du har fundet appen i Simply App Store , skal du blot trykke på knappen Aktiver på kortet.

Aktiver Projects-appen i <span class='notranslate'>Simply CRM</span>

Når du trykker på knappen, vil du modtage en notifikation om, at appen er blevet aktiveret.

Projekter App aktiveret

Aktiverede apps vil præsentere dig for yderligere to knapper på deres kort: Indstillinger og Dokumentation . Tryk på Indstillinger for at afsløre alle de muligheder, du kan bruge, mens du konfigurerer appen.

Projekter App muligheder

Klik på Dokumentation , hvis du gerne vil vide mere om, hvordan du bruger den nyligt aktiverede app.

Projekter App Dokumentation knap

Hvis du ikke kan finde en app, som du leder efter eller har spørgsmål, bedes du kontakte vores support via LiveChat eller e-maile os på support@simply-crm.com .

Opdateret den 06/03/2022

Var denne artikel til hjælp?

Relaterede Artikler