Support Simply
  1. Hjem
  2. Brugere og indstillinger
  3. /
Searching...

Brugere og indstillinger

  • Create and manage users in Simply CRM

    Simply CRM allows you to create user accounts for all of your employees, which helps you track their tasks and...
  • Brugerroller i Simply CRM

    Når du inviterer dit team til at deltage i Simply CRM , kan du begynde at tildele dem forskellige roller...
  • Brugerprofiler i Simply CRM

    Simply CRM giver dig mulighed for at bruge brugerprofiler til at kontrollere handlinger og begrænse folk fra bestemte moduler, felter...
  • How to integrate the Google Calendar in Simply CRM

    To help our clients use Simply CRM to its full extent, we have implemented support for the Google Calendar, which...
  • Sådan konfigureres personlige oplysninger i Mine indstillinger

    Hver bruger i Simply CRM kan bruge Mine indstillinger til at konfigurere deres personlige oplysninger og vælge, hvilke oplysninger der...
Næste
Kan du ikke finde svaret du leder efter? Bare rolig, vi er her for at hjælpe!
Kontakt support
© Copyright Simply CRM. Prøv blot gratis på simply-crm.dk.

  • daDansk
  • enEnglish (English)
  • deDeutsch (German)
  • noNorsk bokmål (Norwegian Bokmål)
  • ruРусский (Russian)
  • esEspañol (Spanish)
  • lvLatviešu (Latvian)