Support Simply
  1. Hjem
  2. Konfiguration simpelthen
  3. /
Searching...

Konfiguration simpelthen

  • Opret og administrer brugere i Simply CRM

    Simply CRM kan du oprette brugerkonti til alle dine medarbejdere, hvilket hjælper dig med at spore deres opgaver og overvåge...
  • Sådan administreres dine e-mails med Mail Manager i Simply CRM

    Simply CRM har en integreret e-mail-klient kaldet Mail Manager, der giver dig mulighed for at udføre forskellige handlinger – oprette...
  • Sådan bruges picklister

    Simply CRM kan du oprette picklists-felter, hvor brugerne kun kan vælge en af de definerede indstillinger. Valgliste feltværdier Valglistefeltværdier repræsenterer...
  • Sådan indstilles en arbejdsproceshandling til at oprette opgaver eller begivenheder

    Simply CRM giver dig mulighed for at indstille en workflow-handling for at oprette opgaver eller begivenheder og tildele dem til...
  • User roles in Simply CRM

    Simply CRM allows you to replicate your organization hierarchy by assigning different roles to users. How to create user roles...
Næste
Kan du ikke finde svaret du leder efter? Bare rolig, vi er her for at hjælpe!
Kontakt support
© Copyright Simply CRM. Prøv blot gratis på simply-crm.dk.

  • daDansk
  • enEnglish (English)
  • deDeutsch (German)
  • noNorsk bokmål (Norwegian Bokmål)
  • ruРусский (Russian)
  • esEspañol (Spanish)
  • lvLatviešu (Latvian)