1. Hjem
  2. Konfiguration simpelthen
  3. /
  4. Kom i gang
  5. /
  6. Grundlæggende funktionalitet
  7. /
  8. Sådan indstilles en arbejdsproceshandling til at oprette opgaver eller begivenheder

Sådan indstilles en arbejdsproceshandling til at oprette opgaver eller begivenheder

Simply CRM giver dig mulighed for at indstille en workflow-handling for at oprette opgaver eller begivenheder og tildele dem til dine teammedlemmer til at følge op på hot leads.

I sådanne tilfælde udløses arbejdsgange og opretter en opgave, når leadstatus ændres til Hot. Dette kan kun ske en gang i en salgscyklus, hvilket betyder, at arbejdsgangsbetingelsen skal indstilles til: Indtil første gang betingelsen er sand.

Sådan oprettes en arbejdsgang

For at oprette en arbejdsgang, der udfører disse handlinger, skal du gå til Indstillinger og vælge Arbejdsgange i rullemenuen Automation. Tryk på knappen Ny arbejdsgang i øverste højre hjørne, og indtast oplysninger om arbejdsgangen.

Hvis du ønsker, at arbejdsgangen skal udløses på kundeemner, skal du vælge Leads for indstillingen Target Module. Under Workflow Trigger skal du kontrollere Lead opdateret og kun første gangs betingelser er opfyldt.

Derefter skal du indstille en betingelse, hvorunder workflowet udløses. I dette tilfælde vil betingelsen være Lead Status er Hot.

Derefter skal du tilføje den ønskede handling til arbejdsgangen. Klik på Tilføj handling, og vælg Opret opgave. Udfyld de nødvendige opgaveoplysninger, og tryk på Gem.

Du kan følge den samme instruktion og vælge Opret begivenhed i rullemenuen Tilføj handling, hvis du vil oprette en begivenhed, når arbejdsgangen udløses.

Opdateret den 14/03/2021

Var denne artikel til hjælp?

Relaterede Artikler