Sådan integreres Microsoft Office 365 i Simply CRM

Simply CRM integreres med en række apps fra tredjepart, herunder Microsoft Office 365, G Suite, WooCommerce og WordPress. Denne vejledning dækker Microsoft Office 365-integrationen og forklarer, hvordan du kan bruge din Microsoft-konto i Simply CRM .

Ved at forbinde din Microsoft-konto med Simply CRM , vil du være i stand til at gemme, se og redigere alle dine Office 365-data på Simply CRM platformen. Dette giver dig et klarere overblik over dine data og giver dig mulighed for bedre at styre din virksomheds opgaver og processer.

Fortsæt med at læse for at finde ud af, hvordan du kan integrere din Microsoft-konto med Simply CRM .

Sådan integreres Office 365 med Simply CRM

Åbn dit Simply CRM dashboard. Tryk på dit kontonavn i øverste højre hjørne, og vælg Indstillinger.

Vælg Microsoft 365 under Udvidelser. I det nye vindue skal du trykke på knappen Skift bruger i bunden af skærmen.

Office 365-integration med <span class = 'notranslate'> Simpelthen CRM </span>

Dette vil omdirigere dig til Microsoft login-formularen.

Microsoft 365 loginformular

Indtast dine Microsoft-kontooplysninger, og log ind.

Vigtigt: Hvis din enhed allerede er logget på en Microsoft-konto, logges du automatisk på den Microsoft-konto. Hvis du vil bruge en anden Microsoft-konto i Simply CRM , skal du besøge Microsofts websted og logge ud af din nuværende konto, før du fortsætter. I Simply CRM kan du ikke bruge en Microsoft-konto, der ikke er logget på på din enhed i øjeblikket.

Når du logger på din Microsoft-konto, skal du markere felterne i kolonnen Synkronisering. Ved at gøre dette aktiverer du automatisk synkronisering mellem Simply CRM og din Microsoft-konto.

Aktivér synkronisering i Office 365-integration

Tryk på Gem indstillinger for at bekræfte din nye konfiguration.

Gem indstillinger i Office 365

Sådan importeres dine Microsoft-kontakter til Simply CRM

Hvis du hurtigt vil importere dine Microsoft-kontakter til din forekomst af Simply CRM , skal du åbne Kontakter-modulet fra menuen til venstre.

I listevisningen af Kontakter-modulet skal du rulle ned og trykke på Office 365 under Udvidelser i venstre sidefelt.

På denne måde åbner du Office 365 Sync Log for kontakter, hvor du manuelt kan synkronisere dine kontakter. For at opnå dette skal du blot klikke på knappen Synkroniser nu, og dine kontakter importeres.

Vigtigt: Hvis du modtager følgende fejlmeddelelse, når du klikker på Synkroniser nu, skal du gå tilbage og logge ind på din Microsoft-konto igen. Følg alle instruktionerne i denne artikel. Prøv derefter at synkronisere dine data igen.

Sådan importeres dine Microsoft Kalender-begivenheder til Simply CRM

Hvis du vil importere dine Microsoft Kalender-begivenheder til Simply CRM , skal du gentage synkroniseringen af dine kalendere. For at opnå dette skal du åbne kalenderen i Simply CRM ved at trykke på kalenderikonet i øverste højre hjørne.

I listemodulet skal du vælge listevisningen.

I listevisningen skal du trykke på elementet Office 365 i venstre sidepanel.

På denne måde åbner du Office 365 Sync Log for kalenderen. For at importere dine Microsoft Kalender-data til Simply CRM skal du trykke på knappen Synkroniser nu.

Vigtigt: Hvis du modtager følgende fejlmeddelelse, når du klikker på Synkroniser nu, skal du gå tilbage og logge ind på din Microsoft-konto igen. Følg alle instruktionerne i denne artikel. Prøv derefter at synkronisere dine data igen.

Opdateret den 29/06/2020

Var denne artikel til hjælp?

Relaterede Artikler