Support Simply
  1. Hjem
  2. Grundlæggende funktionalitet
  3. /
Searching...

Grundlæggende funktionalitet

  • Create and manage users in Simply CRM

    Simply CRM allows you to create user accounts for all of your employees, which helps you track their tasks and...
  • Sådan bruges picklister

    Simply CRM kan du oprette picklists-felter, hvor brugerne kun kan vælge en af de definerede indstillinger. Valgliste feltværdier Valglistefeltværdier repræsenterer...
  • Sådan indstilles en arbejdsproceshandling til at oprette opgaver eller begivenheder

    Simply CRM giver dig mulighed for at indstille en workflow-handling for at oprette opgaver eller begivenheder og tildele dem til...
  • Brugerroller i Simply CRM

    Når du inviterer dit team til at deltage i Simply CRM , kan du begynde at tildele dem forskellige roller...
  • Brugerprofiler i Simply CRM

    Simply CRM giver dig mulighed for at bruge brugerprofiler til at kontrollere handlinger og begrænse folk fra bestemte moduler, felter...
Næste
Kan du ikke finde svaret du leder efter? Bare rolig, vi er her for at hjælpe!
Kontakt support
© Copyright Simply CRM. Prøv blot gratis på simply-crm.dk.

  • daDansk
  • enEnglish (English)
  • deDeutsch (German)
  • noNorsk bokmål (Norwegian Bokmål)
  • ruРусский (Russian)
  • esEspañol (Spanish)
  • lvLatviešu (Latvian)