Sådan administreres billetter i Simply CRM

Simply CRM understøtter Simply CRM oprettelse af billetter, der giver kunderne mulighed for at rapportere specifikke problemer i forekomsten.

Opret billetter

Vælg Support i venstre menu, og åbn afsnittet Billetter.

Tryk på knappen Tilføj billet på siden Billetter og udfyld de nødvendige felter i det resulterende pop-up-vindue. Tryk på Gem for at oprette billetten.

Opret billetter i kundeportalen

For at oprette en billet i kundeportalen skal du åbne fanen Billetter og trykke på Ny billet.

Udfyld de nødvendige oplysninger, og tryk på Gem.

Luk åbne billetter

Hver åben billet kan lukkes af den kontaktperson, der oprettede billetten, eller den kontaktperson, der fik tildelt billetten.

For at lukke en billet skal du åbne billetmodulet og trykke på den ønskede billetpost i listevisningen. Dette åbner den detaljerede visning af den valgte billet, hvor du blot kan trykke på knappen Marker som lukket.

Husk, at billetstatus automatisk ændres til Lukket, når du trykker på knappen.

Vigtigt: Kommentarer kan ikke efterlades på lukkede billetter.

Opdateret den 11/12/2019

Var denne artikel til hjælp?

Relaterede Artikler