Support Simply
  1. Hjem
  2. Grundlæggende funktionalitet
  3. /
Searching...

Grundlæggende funktionalitet

  • Sådan konfigureres brugerkalenderindstillinger

    Simply CRM kan du konfigurere din kalender og tilpasse den i overensstemmelse med dine behov. Dette betyder, at du kan...
  • Create and manage users in Simply CRM

    Simply CRM allows you to create user accounts for all of your employees, which helps you track their tasks and...
  • Sådan bruges picklister

    Simply CRM kan du oprette picklists-felter, hvor brugerne kun kan vælge en af de definerede indstillinger. Valgliste feltværdier Valglistefeltværdier repræsenterer...
  • Sådan indstilles en arbejdsproceshandling til at oprette opgaver eller begivenheder

    Simply CRM giver dig mulighed for at indstille en workflow-handling for at oprette opgaver eller begivenheder og tildele dem til...
  • Brugerroller i Simply CRM

    Når du inviterer dit team til at deltage i Simply CRM , kan du begynde at tildele dem forskellige roller...
Næste
Kan du ikke finde svaret du leder efter? Bare rolig, vi er her for at hjælpe!
Kontakt support
© Copyright Simply CRM. Prøv blot gratis på simply-crm.dk.

  • daDansk
  • enEnglish (English)
  • deDeutsch (German)
  • noNorsk bokmål (Norwegian Bokmål)
  • ruРусский (Russian)
  • esEspañol (Spanish)
  • lvLatviešu (Latvian)