Sådan integreres Dinero med Simply CRM

Simply CRM integreres Simply CRM med Dinero, så små virksomheder og ledere let kan spore og styre deres forretningsdrift, køb og salg.

Denne integration giver dig et klart overblik over din økonomiske aktivitet, betalingshistorik, kvitteringer og meget mere.

Hvis du vil udforske alle fordelene ved Dinero-integrationen, skal du følge instruktionerne herunder, som giver dig mulighed for at bruge alle dine Dinero-data i Simply.

For at integrere Dinero skal du:

  • Opret en Dinero-konto (hvis du ikke allerede har en)
  • Generer Dinero API-nøglen
  • Installer og konfigurer Dinero-modulet.

Sådan opretter du en Dinero-konto

Først skal du besøge Dinero-webstedet på https://dinero.dk og tilmelde dig en prøvekonto.

Udfyld alle de nødvendige personlige oplysninger for at oprette kontoen. Når din konto er oprettet, skal du generere Dinero API-nøglen.

Sådan integreres Dinero API-nøglen

Åbn fanen Integrationer fra menuen til venstre. Gå til Dine API-nøgler, og klik på Ny API-nøgle-knappen. Angiv nøglenavnet og tryk på Opret.

Nu ser du din API-nøgle i højre side og dit firma-ID i nederste venstre hjørne af siden.

Du skal kopiere denne API-nøgle og firma-id til din forekomst af Simply CRM .

Sådan konfigureres Dinero-modulet i Simply CRM

Når du logger på Simply CRM , skal du åbne vinduet Indstillinger og vælge Andre indstillinger> Dinero. Tryk på knappen Rediger for at indstille modulet.

Indsæt din Firma ID og API-nøgle i de relevante felter.

Hvis de indtastede data er korrekte, ændres statusikonet til et grønt afkrydsningsfelt.

Vigtigt: Installation af eksterne tilføjelser som Dinero er i øjeblikket deaktiveret for brugere. Hvis du vil integrere Dinero med din Simply CRM , skal du kontakte vores supportteam, så installerer de modulet gratis for dig.

Sådan konfigureres Dinero-indstillingerne

Dinero-modulet i Simply CRM tilbyder følgende indstillinger, som du kan konfigurere i henhold til dine præferencer.

Følgende tabel fordeler hver konfigurationsindstilling og forklarer, hvad de repræsenterer.

Mulighed
Beskrivelse
Firma ID ID for den Dinero-organisation, som du vil have adgang til. Lær mere .
API-nøgle API-nøglen, der bruges til at etablere forbindelsen mellem Dinero og Simply CRM . Lær mere .
Kortlægning Tillader dig at matche Dinero-felter med Simply CRM felter.

Standard: Alle felter er forudindstillet.

Brugerdefineret: Gør det muligt at ændre kortlægningsindstillingerne for felterne.
Synkronisere Bestemmer, hvordan dataene skal synkroniseres.

Manual: Dataene synkroniseres kun, når du trykker på knappen Sync.

Auto: Dataene synkroniseres automatisk hver tredje time med hver cron-opdatering.
Synkroniseringsindstilling Specificerer retningen for dataudvekslingen.

Simply CRM Dinero: Fra Simply CRM til Dinero.
Simply CRM Dinero: Fra Dinero til Simply CRM .
Simply CRM Dinero: Både måde.

Hvis du vælger den sidste mulighed, skal du indstille dataprioriteten.

Send CRM-data først – dataene i Dinero opdateres med Simply CRM posterne.

Hent først Dinero-data – dataene i Simply CRM opdateres med Dineros poster.
Prioritetsmodul Denne prioritetsindstilling giver dig mulighed for at indstille synkroniseringsprioriteten for fakturaer i Dinero.

Organisationer – til organisationsfakturaer.
Kontakter – til personlige fakturaer.
status Viser status for modulforbindelse.

Rød – ingen forbindelse etableret.

Grøn – forbindelse etableret med succes.

Tip og tricks til brug af Dinero med Simply CRM

Nu vil vi give dig et par nyttige tip og tricks, der giver dig mulighed for at bruge Dinero og Simply CRM mere effektivt.

Vi anbefaler dig at bruge muligheden for bulksynkronisering til hurtigt at synkronisere alle data. Du kan gøre det ved blot at trykke på knappen Sync i øverste højre hjørne.

<span class = 'notranslate'> Simpelthen CRM </span> Dinero Integration

Vigtigt: Hvis du bruger Auto-synkronisering, synkroniseres dataene hver tredje time. Hvis du har brug for, at dataene synkroniseres med det samme, kan du stadig bruge knappen Synkronisering. Det er ikke nødvendigt at vente til den næste automatiske synkronisering.

Du kan bruge en enkelt postsynkronisering, hvis du kun har brug for specifikke data i dit system. Husk dog, at denne indstilling kun er tilgængelig, hvis du valgte envejssynkronisering fra Simply to Dinero.

Følg instruktionerne herunder for at udføre en enkelt postsynkronisering.

Åbn CRM-modulet (Kontakter, organisationer, produkter eller fakturaer) og find det punkt, du vil synkronisere.

Klik på den ønskede post og åbn dens detaljerede visning. Tryk på knappen Synkroniser til Dinero i øverste højre hjørne.

Vigtigt: Indstillingen Synkroniser til Dinero er kun tilgængelig i modulerne Kontakter, Organisationer, Produkter og Fakturaer i Simply CRM .

Opdateret den 03/06/2020

Var denne artikel til hjælp?

Relaterede Artikler