I Simply CRM repræsenterer en organisation en institution, en virksomhed eller en gruppe, der indeholder flere medarbejdere. Alle kontakter kan konfigureres som medarbejdere i en bestemt organisation, og organisationer behøver ikke repræsentere nuværende kunder. For eksempel kan du også placere en organisation under Deals eller Leads.
Opret en organisation manuelt
For at oprette en organisation manuelt skal du vælge fanen Organisationer under Salg i menuen til venstre på skærmen. I det nye vindue skal du trykke på knappen Tilføj organisation.
Udfyld organisationsoplysningerne og tryk på Gem.
Opret hurtigt en organisation
Hvis du har brug for at oprette en organisation med grundlæggende indstillinger, kan du bruge indstillingen hurtig oprettelse i øverste højre hjørne.
Vælg Organisation, og indtast organisationsoplysningerne. Tryk på Gem for at bekræfte detaljerne.
Konverter et kundeemne
Når du bestemmer, at et kundeemne kan kvalificeres som et potentielt salg, kan du konvertere det til en aftale. På denne måde oprettes en kontakt- og en organisationsregistrering samtidigt for at gemme transaktionsoplysningerne.
Import organisationer
Hvis du har dine organisationer i en ekstern .csv- eller .vcf-fil, kan du hurtigt importere til Simply og spare tid. Lær mere om, hvordan du importerer poster til Simply CRM her .
Eksportorganisationer
Alle typer poster, herunder organisationer, kan hurtigt eksporteres fra Simply CRM i form af et regneark.
For at eksportere dine organisationer skal du åbne organisationsmodulet, klikke på knappen Mere og vælge Eksporter.
Du har følgende muligheder i pop op-vinduet Eksport.
Vælg den foretrukne indstilling, og tryk på knappen Eksporter organisationer. Hvis du er i tvivl om, hvad den tilgængelige mulighed er, skal du kontrollere billedet nedenfor for en detaljeret oversigt over hver mulighed.
Mark | Beskrivelse |
Eksporter valgte poster | Vælg denne mulighed for at eksportere de valgte poster i listevisningen |
Eksporter data på den aktuelle side | Vælg denne mulighed for at eksportere alle poster på den aktuelle side i listevisningen |
Eksporter alle data | Vælg denne mulighed for at eksportere alle poster i modulet |
Administrer organisationer fra modulets hjemmeside
Du kan udføre en række forskellige operationer og bruge forskellige indstillinger i modulet Organisationer.
Du kan søge i de ønskede poster eller bruge tilpassede filtre til hurtigt at gennemse og arrangere organisationer i henhold til dine nuværende krav.
Ved hjælp af knappen Mere kan du åbne yderligere indstillinger og muligheder. Der kan du vælge at sende e-mails, overføre ejerskab, følge, følge op, tilføje tags, flette valgte poster, finde dubletter eller eksportere poster.
Derudover kan du bruge knappen Tilpas i øverste højre hjørne til at udføre følgende handlinger:
Rediger felter med Layout Editor, rediger arbejdsgange for at se eksisterende arbejdsgange og opret nye, rediger valglisteværdier ved hjælp af Picklist Editor.
Administrer organisationer i den detaljerede visning
Den detaljerede visning af organisationsmodulet giver dig også mulighed for at udføre forskellige handlinger. For eksempel kan du følge organisationen, redigere de eksisterende data eller sende e-mails til organisationen.
Under Flere muligheder kan du slette organisationen, duplikere poster, konfigurere organisationens hierarki, overføre ejerskab samt tilføje begivenheder eller opgaver.
I den detaljerede visning af organisationsmodulet kan du også kontrollere aktiviteterne i relaterede poster ved hjælp af rull op-skiftelinjen under afsnittet Kommentarer.
Feltinformation
Den følgende tabel opdeler alle felter og beskriver, hvordan de skal bruges.
Mark | Beskrivelse |
Organisationens navn | Giver dig mulighed for at specificere organisationens navn |
Internet side | Giver dig mulighed for at angive firmaets URL |
Medlem af | Giver dig mulighed for at oprette en overordnet post til organisationen |
Tickersymbol | Giver dig mulighed for at indstille firmaets tickersymbol |
Primær email | Giver dig mulighed for at konfigurere organisationens e-mail-adresse |
Ejendomsret | Giver dig mulighed for at specificere typen af ejerskab |
Medarbejdere | Giver dig mulighed for at specificere det nøjagtige antal medarbejdere i virksomheden |
Industri | Giver dig mulighed for at vælge virksomhedsbranchen fra rullemenuen |
Tildelt | Giver dig mulighed for at specificere den bruger, der er ejer af organisationen |
Beskrivelse Detaljer | Giver dig mulighed for at indtaste yderligere oplysninger om organisationen |
E-mail-domæne | Giver dig mulighed for at specificere de domæner, du modtager via e-mails. |
Associer organisationer med andre optegnelser
Når du forbinder organisation med andre poster, får du et mere komplet overblik over alle relationer i din forekomst af Simply CRM såvel som hele historikloggen.
Følgende detaljer kan spores og overvåges i organisationsmodulet.