Sådan styres organisationer i Simply CRM

I Simply CRM repræsenterer en organisation en institution, en virksomhed eller en gruppe, der indeholder flere medarbejdere. Alle kontakter kan konfigureres som medarbejdere i en bestemt organisation, og organisationer behøver ikke repræsentere nuværende kunder. For eksempel kan du også placere en organisation under Deals eller Leads.

Opret en organisation manuelt

For at oprette en organisation manuelt skal du vælge fanen Organisationer under Salg i menuen til venstre på skærmen. I det nye vindue skal du trykke på knappen Tilføj organisation.

Udfyld organisationsoplysningerne og tryk på Gem.

Opret hurtigt en organisation

Hvis du har brug for at oprette en organisation med grundlæggende indstillinger, kan du bruge indstillingen hurtig oprettelse i øverste højre hjørne.

Vælg Organisation, og indtast organisationsoplysningerne. Tryk på Gem for at bekræfte detaljerne.

Konverter et kundeemne

Når du bestemmer, at et kundeemne kan kvalificeres som et potentielt salg, kan du konvertere det til en aftale. På denne måde oprettes en kontakt- og en organisationsregistrering samtidigt for at gemme transaktionsoplysningerne.

Import organisationer

Hvis du har dine organisationer i en ekstern .csv- eller .vcf-fil, kan du hurtigt importere til Simply og spare tid. Lær mere om, hvordan du importerer poster til Simply CRM her .

Eksportorganisationer

Alle typer poster, herunder organisationer, kan hurtigt eksporteres fra Simply CRM i form af et regneark.

For at eksportere dine organisationer skal du åbne organisationsmodulet, klikke på knappen Mere og vælge Eksporter.

Du har følgende muligheder i pop op-vinduet Eksport.

Vælg den foretrukne indstilling, og tryk på knappen Eksporter organisationer. Hvis du er i tvivl om, hvad den tilgængelige mulighed er, skal du kontrollere billedet nedenfor for en detaljeret oversigt over hver mulighed.

Mark Beskrivelse
Eksporter valgte poster Vælg denne mulighed for at eksportere de valgte poster i listevisningen
Eksporter data på den aktuelle side Vælg denne mulighed for at eksportere alle poster på den aktuelle side i listevisningen
Eksporter alle data Vælg denne mulighed for at eksportere alle poster i modulet

Administrer organisationer fra modulets hjemmeside

Du kan udføre en række forskellige operationer og bruge forskellige indstillinger i modulet Organisationer.

Du kan søge i de ønskede poster eller bruge tilpassede filtre til hurtigt at gennemse og arrangere organisationer i henhold til dine nuværende krav.

Ved hjælp af knappen Mere kan du åbne yderligere indstillinger og muligheder. Der kan du vælge at sende e-mails, overføre ejerskab, følge, følge op, tilføje tags, flette valgte poster, finde dubletter eller eksportere poster.

Derudover kan du bruge knappen Tilpas i øverste højre hjørne til at udføre følgende handlinger:

Rediger felter med Layout Editor, rediger arbejdsgange for at se eksisterende arbejdsgange og opret nye, rediger valglisteværdier ved hjælp af Picklist Editor.

Administrer organisationer i den detaljerede visning

Den detaljerede visning af organisationsmodulet giver dig også mulighed for at udføre forskellige handlinger. For eksempel kan du følge organisationen, redigere de eksisterende data eller sende e-mails til organisationen.

Under Flere muligheder kan du slette organisationen, duplikere poster, konfigurere organisationens hierarki, overføre ejerskab samt tilføje begivenheder eller opgaver.

I den detaljerede visning af organisationsmodulet kan du også kontrollere aktiviteterne i relaterede poster ved hjælp af rull op-skiftelinjen under afsnittet Kommentarer.

Feltinformation

Den følgende tabel opdeler alle felter og beskriver, hvordan de skal bruges.

Mark Beskrivelse
Organisationens navn Giver dig mulighed for at specificere organisationens navn
Internet side Giver dig mulighed for at angive firmaets URL
Medlem af Giver dig mulighed for at oprette en overordnet post til organisationen
Tickersymbol Giver dig mulighed for at indstille firmaets tickersymbol
Primær email Giver dig mulighed for at konfigurere organisationens e-mail-adresse
Ejendomsret Giver dig mulighed for at specificere typen af ejerskab
Medarbejdere Giver dig mulighed for at specificere det nøjagtige antal medarbejdere i virksomheden
Industri Giver dig mulighed for at vælge virksomhedsbranchen fra rullemenuen
Tildelt Giver dig mulighed for at specificere den bruger, der er ejer af organisationen
Beskrivelse Detaljer Giver dig mulighed for at indtaste yderligere oplysninger om organisationen
E-mail-domæne Giver dig mulighed for at specificere de domæner, du modtager via e-mails.

Associer organisationer med andre optegnelser

Når du forbinder organisation med andre poster, får du et mere komplet overblik over alle relationer i din forekomst af Simply CRM såvel som hele historikloggen.

Følgende detaljer kan spores og overvåges i organisationsmodulet.

Opdateret den 14/03/2021

Var denne artikel til hjælp?

Relaterede Artikler